Asystent Faktura 2013 BIZNES

MSAFB1

Nowy produkt

Intuicyjny program do wystawiania faktur.

Wer. elektroniczna / lic. dożywotnia

Więcej szczegółów

209,00 zł brutto

Więcej informacji

Asystent Faktura to program głównie do wystawiania faktur VAT, rachunków, prowadzenia sprzedaży usług lub produktów. Aplikacja posiada szereg funkcji np. kontrolę czy zapłacono fakturę czy rachunek, posiada możliwość wystawianie Paragonów niefiskalnych, drukowania loga firmy na fakturze. Fakturowanie w Asystencie jest intuicyjne i nie wymaga wykonywania skomplikowanych działań. Program do fakturowania obsługuje dowolną liczbę kont bankowych. Nie posiada limitów na ilość wprowadzonych danych. Posiada możliwość wysyłania faktur w PDF poprzez zintegrowanego klienta pocztowego co daje dużą oszczędność czasu.

 

 

Wybrane możliwości modułu faktury, rachunki i paragony

 

  • Wystawiania faktur sprzedaży: VAT, Marża, Proforma, Korygująca, Wewnętrzne, Eksportowe, Zaliczkowe
  • Wystawianie Rachunków, Paragonów, KP (Kasa przyjmie) i KW (Kasa wyda)
  • Drukowanie faktur do formatu PDF
  • Wysyłanie faktur poprzez zintegrowany klient e-mailem
  • Oznaczanie statusu faktury: wysłana / opłacona
  • Wystawianie faktur od cen brutto lub netto
  • Możliwość dodania komentarza na fakturze przed podpisem i po podpisie
  • Możliwość dodania załączników do faktur VAT, przypisania do grup oraz dodawanie opisu do faktur
  • Możliwość zmiany podmiotu wystawiającego fakturę z poziomu faktury
  • Możliwość importowania danych (produktów) bezpośrednio do faktury z Innych baz danych oraz z plików DBF i CSV
  • Możliwość wydruku samych produktów z faktury oraz sortowanie pozycji na fakturze według wyświetlanych pól
  • Wydruki standardowe oraz do formatu PDF
  • Możliwość wydruków kopert z poziomu faktury oraz podgląd adresu bezpośrednio na mapie (wymagane połączenie internetowe)
  • Raporty zmian (zapisywanie operacji wykonywanych na fakturze)
  • Możliwość definiowania stawek VAT
  • Możliwość definiowania jednostek miary
  • Rejestry VAT zakupu i sprzedaży, spis z natury, raporty sprzedaży i zakupów
  • Sortowanie produktów na fakturze po dowolnych polach

 

 

Zestawienie różnić w Asystent Faktura

 

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
  • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
  • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
  • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
  • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
  • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
  • Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej