Asystent  Biura Tłumaczeń 2012 PRO  - lic. doż. wer. elektroniczna. Zobacz większe

Asystent Biura Tłumaczeń 2012 PRO - lic. doż. wer. elektroniczna.

MSABTP

Nowy produkt

Profesjonalne oprogramowanie dla biura tłumaczeń!

Więcej szczegółów

249,00 zł brutto

Więcej informacji

Asystent Biura Tłumaczeń 2012 jest to oprogramowanie wspomagające działanie firm zajmujących się profesjonalnym tłumaczeniem tekstów. Program administruje działanie firmy przyjmując zlecenia przychodzące i wychodzące, oznaczając jednocześnie statusy realizacji zamówień, np.: niezrealizowane, w realizacji, przygotowane itd. Pozwala wybrać dogodny sposób rozliczania taki jak: Znaki ze spacjami, znaki, słowa lub strony. Ponadto istnieje moduł, działający na zasadzie dziennika zadań wykonywanych w przyszłości, w tzw. zaplanowanych zadaniach umieścisz operacje, o których Asystent przypomni Cię w podanym przez Ciebie terminie, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz o ważnych dla Twojej firmy działaniach. Możesz również integrować konto bankowe Twojej firmy i dzięki opcji „Wyciągi bankowe” dokonywać, np. co miesięcznej analizy wydatków oraz przychodów Twojej firmy. Asystent nie zawiedzie Cię również w kwestii rozliczeń, fakturowania. W każdej chwili możesz wystawić fakturę VAT swoim kontrahentom, a także wszelkiego rodzaju rachunki oraz paragony. Będąc w obszarze rozliczeniowo - kasowym nie należy zapominać o module Dokumenty kasowe, który pomoże Ci w co miesięcznych rozliczeniach kasowych, generując kompleksowe raporty. Warto wspomnieć o module pozwalającym na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy która jest poparta o firmową skrzynkę pocztową, którą również obsłużysz w Asystencie Biura Tłumaczeń 2012.

 

Najważniejsze możliwości programu:


  • funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi;
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.;
  • moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień;
  • elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;