Obniżka! Asystent  Firma 2012 PRO licencja 1 rok Zobacz większe

Asystent Firma 2012 PRO licencja 1 rok

MSAFP1

Nowy produkt

84,55 zł brutto

-5%

89,00 zł brutto

Więcej informacji

Pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management) do zarządzania danymi kontaktowymi i relacjami z klientami, moduł sprzedaży, książkę korespondencji (elektroniczny dziennik korespondencyjny), magazyn, moduł zamówień, program do fakturowania itp. Dedykowany jest użytkownikom indywidualnym jak również grupom użytkowników działających w sieci. Program potrafi weryfikować numery NIP, REGON, PESEL, adresy e-mail oraz kody pocztowe. Pozwala na tworzenie grup drzewiastych oraz możliwość przypisywania klientów do wielu grup jednocześnie. Możliwości dodatkowe to: szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych jednocześnie i wiele więcej. Polecany jest szczególnie handlowcom, agentom ubezpieczeniowym oraz firmom prowadzącycm sprzedaż.

 

Pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management) do zarządzania danymi kontaktowymi i relacjami z klientami, moduł sprzedaży, książkę korespondencji (elektroniczny dziennik korespondencyjny), magazyn, moduł zamówień, program do fakturowania itp. Dedykowany jest użytkownikom indywidualnym jak również grupom użytkowników działających w sieci. Program potrafi weryfikować numery NIP, REGON, PESEL, adresy e-mail oraz kody pocztowe. Pozwala na tworzenie grup drzewiastych oraz możliwość przypisywania klientów do wielu grup jednocześnie. Możliwości dodatkowe to: szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych jednocześnie i wiele więcej. Polecany jest szczególnie handlowcom, agentom ubezpieczeniowym oraz firmom prowadzącycm sprzedaż.

Asystent Firma to narzędzie do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w sobie m.in. moduły Sprzedaży, Magazynu, Książki Korespondencji, Ofert itp. Najważniejsze funkcje programu to:
funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi;
zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.;
elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp.
po dokupieniu dodatkowego modułu, istnieje możliwość uruchomienia własnego sklepu internetowego on-line i zarządzania nim w całości za pośrednictwem Asystenta;
narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
pełna współpraca z syntezatorem mowy IVONA; dzięki temu Asystent może do Ciebie przemawiać, informować Cię słownie o nowych zadaniach, zamówieniach, czytać wiadomości e-mail itp.
możliwość instalacji i pracy programu z urządzeń przenośnych USB;
funkcje importu i eksportu pozwalające na synchronizację danych pomiędzy różnymi kopiami programu;
i wiele wiele innych

Program Asystent Firma umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.

Asystent Firma pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej.

 

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent
Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
Zarządzanie użytkownikami - nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
Obsługa skrótów klawiszowych,
Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej

 

 

Pobierz i przetestuj: http://meteoryt.pl/download.php?id=79