Zobacz większe

Asystent CRM 2013 Biznes - wer. elektroniczna / lic. doż

MSACRMB1

Nowy produkt

Asystent CRM to profesjonalne narzędzie klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów); możliwość tworzenia w każdym z modułów grup drzewiastych i przypisywania  do tych grup rekordów np. kontrahentów czy zadania; Podstawą programu CRM jest funkcja planowania...

Więcej szczegółów

300,00 zł brutto

Więcej informacji

Asystent CRM to profesjonalne narzędzie klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów); możliwość tworzenia w każdym z modułów grup drzewiastych i przypisywania  do tych grup rekordów np. kontrahentów czy zadania; Podstawą programu CRM jest funkcja planowania i przypominania zadań, obsługa mechanizmu podzadań, zlecania zadań innym użytkownikom systemu; CRM posiada zintegrowany klient poczty e-mail; elektroniczna książka korespondencji (książka podawcza, dziennik korespondencyjny) ; w CRM-ie jest również narzędzie do wysyłania mailingów (masowa korespondencja), oraz masowych SMS itp. Asystent CRM to także rozbudowane mechanizmy importu i eksportu danych, obsługa czytników kodów kreskowych, moduł drukowania kopert z pełną ich konfiguracją, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz lokalnych oraz zdalnych i wiele więcej. CRM posiada rozbudowane narzędzia do zarządzania użytkownikami tj, nadawanie uprawnień użytkowników, możliwość ustawiania widoczności modułów czy zmiana hasła dla użytkownika. Programy CRM w wersji Biznes można wykorzystać w pracy sieciowej z serwerami baz danych SQL. Zalecany przez producenta jest silnik bazy MySQL, który z powodzeniem można wykorzystać do pracy zdalnej i lokalnej również przez internet. Aplikacja CRM może być rozbudowana do wersji z systemem sprzedaży tj. do Asystent Firma lub Korporacja, programy te są rozbudowane o dodatkowe moduły sprzedażowe czy logistyczne. 

 

 

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
  • Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej